Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

A nechtěl byste to náhodou doručit až do postele?!

No do postele třeba ne, ale pokud si za něco zaplatím, tak bych tu službu taky rád dostal. A možnost výběru, jestli to bude domů, nebo na poštu, bych rád měl já, ne paní pošťačka. Zaráží mě ale reakce vedoucí pobočky...

Jako už po několikáté, tak i tentokrát nacházím ve schránce oznámení, že na poště mám zásilku. A jako už po několikáté v době, kdy je někdo doma. V Dolních Chabrech je to prostě s doručováním zvláštní, nejen s doručováním. Jenže to už člověka naštve, když si musí několikrát ročně úplně zbytečně vystát frontu na pobočce, kde ani není kde parkovat. V tomto případě je to oznámení o tom, že je to balík o hmotnosti větší než 15 kg. Já ale žádný takový balíček nečekám, čekám jen zásilku o hmotnosti do půl kila a rozměrů cca sklenice piva. I kdyby to nakonec těch 15 kilo bylo, tak bych platil za doručení, ne za oznámení. Ale co už, na poštu stejně musím, když se pošta rozhodla, že já mezi vyvolené nepatřím...

Na poště samozřejmě zjišťuju, že se jedná o ten půlkilový balíček a nemůžu se nezeptat, proč tedy nebyl doručen.

„No, protože se vám asi nevleze do schránky, tak vám tam hodila oznámení.“

Dobře, ale já si ale zaplatil za doručení, ne za oznámení. A při pohledu na balíček asi i průměrně inteligentnímu člověku dojde, že do schránky se vleze asi těžko… Tak se tedy ptám znova, proč mi nebyl doručen. Ale to už do toho vstupuje paní vedoucí pobočky a s teatrálním odložením brýlí, které má naznačit, jak zbytečná je to otázka a co je to zase za debila, se mě ptá, že jestli vím, kolik toho paní doručovatelka, hlavně teď před Vánoci, má? To sice nevím, ale taky to není moje starost. Co ale vím je, že tam není od toho, aby si vybírala, co se jí chce a co nechce doručit. Paní vedoucí říkám, že to je problém české pošty. A ona mi vyráží dech svou „omluvou“ za nekvalitně provedenou práci:

„No vás bych teda chtěla mít doma!“

Opravdu? To je reakce vedoucího pobočky na dotaz o nedoručení zásilky? Ale ještě paní vedoucí s „omlouváním“ neskončila. Na moje konstatování, že já ji bych rozhodně doma nechtěl a dotaz, proč zásilka nebyla doručena, mi vyráží dech podruhé:

„No to snad nemyslíte vážně! Nechtěl byste to náhodou doručit až do postele?“

Opravdu česká pošto? Opravdu je tohle jednání vedoucí pobočky? Na tohle se nedá moc co říct a otáčím se a odcházím. Já bych rád měl na výběr jiného doručovatele, ale když ta česká pošta si stále drží na spoustu věcí monopol a ten výběr není. A jsem si jistý, že takových lidí, kteří tu frontu stojí úplně zbytečně, jsou minimálně tisíce. Denně.

Jsem zvědavý, jak dopadne má stížnost. Stížnost ne na (ne)doručení, ale na jednání paní vedoucí pošty v Dolních Chabrech.

P.S. Ani bych neočekával, že takové zásilky doručuje pošťačka ve svém batohu nebo vozíku, ale že takové zásilky doručuje pošta autem. Ale to už je zase o tom monopolu a komu je a komu co není jedno. Třeba kdyby toho pošta měla míň, mohla by dokonce i doručovat a na pozice vedoucích (což asi stejně nikdo nechce dělat) by si mohla lépe vybírat.

P.P.S. Ale zase je třeba ocenit na české poště, jak přispívá ke zlepšení komunikace v rodinách. Dokážu si představit, že takové oznámení dostane do schránky důchodce. Vidina 15+ kg balíku jej vyleká a obvolá půl rodiny, jestli by mu s tím někdo nepomohl. A tak se třeba nečekaně potká se synem nebo vnukem…

 

 

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Martin Naplava | úterý 12.12.2017 8:19 | karma článku: 44,65 | přečteno: 6855x
  • Další články autora

Martin Naplava

A Pepa je doktor? Já myslela, že spíš holič...

Doufám, že mě někdo z vlastníků práv na Cimrmanovy hry nezažaluje, že jsem si půjčil tuto hlášku ze hry Akt, ale na "pana doktora" naší olympijské výpravy se hodí perfektně.

22.7.2021 v 9:53 | Karma: 26,24 | Přečteno: 791x | Diskuse| Sport

Martin Naplava

...a možná byli jen na dovolené...

Asi jako většinu lidí mě nadzvedl ze židle výrok o tom, že vlastně nešlo o terorizmus, ale jen útok na zboží, mj. dva životy. Ponechám teď stranou, že se premiér za to formulaci omluvil, ale tím by to skončit nemělo!

20.4.2021 v 18:07 | Karma: 17,17 | Přečteno: 359x | Diskuse| Ostatní

Martin Naplava

Já jsem taky lesba!

Se s tím teď nějak roztrhl pytel! Jen co otevřu idnes nebo seznam, pořád tam někdo hlásá, že je lesba. Gayové zatím tak aktivní nejsou... Asi to jaro působí víc na holky (a to se vždycky tvrdilo, že spíš na chlapy). Ale zpět k...

21.3.2017 v 16:25 | Karma: 24,30 | Přečteno: 1736x | Diskuse| Ostatní

Martin Naplava

Babiš, Zeman, Trump, všude samý lump aneb prostě jen hrajou líbivou politiku!!

Sleduju televizi, čtu noviny a internet a poslouchám rádio a všude slyším to samé. Nějací přechytřelí lidé se mi snaží vnutit názor, že vítězství pánů Babiše, Zemana a Trumpa (a přidají se jistě brzy i další zloduchové), jsou...

23.1.2017 v 19:45 | Karma: 31,25 | Přečteno: 635x | Diskuse| Ostatní

Martin Naplava

Praha to má pořešený aneb tady budeš platit, ať chceš nebo ne, pitomče!!

Ulice na Praze 6 vypadají od minulého týdne nějak divně. Jsou poloprázdné, všude spousta místa k parkování. Jen si vybrat. A zaplatit!!

31.8.2016 v 11:12 | Karma: 28,85 | Přečteno: 1110x | Diskuse| Praha a střední Čechy
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Příjezd, kytice první dámě a hned do úřadu. Pavlova návštěva má přísnější opatření

21. května 2024  7:30,  aktualizováno  11:23

V továrně výrobce výbušnin a střeliva Explosii začala dnes dvoudenní návštěva Petra Pavla a jeho...

Na jihozápad Čech udeří odpoledne silné bouřky. Hrozí i přívalové deště

21. května 2024  10:49,  aktualizováno  11:21

Meteorologové varují, že v souvislosti s tlakovou níží postupující z Alp k severu se mohou během...

Radostné ohňostroje i slzy. Raísího smrt vyvolala v Íránu smíšené pocity

21. května 2024  11:19

Smrt íránského prezidenta Ebráhíma Raísího vyvolala mezi obyvateli blízkovýchodní země smíšené...

Asadova manželka má leukémii. Dřív se léčila z rakoviny prsu

21. května 2024  11:08

Syrská první dáma Asma Asadová má leukémii. V úterý to uvedla kancelář syrského prezidenta Bašára...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1366x
Občan, kterému není všechno úplně jedno.